یه قانون کلی
در مورد شما وجود داره
هر کس بی ادب تر
و هتاک تر و حق به جانب تر و....باشه
برخورد شما باهاش بهتره
و حق به اون میرسهدیگه حرفی نمیزنم
ما را در سایت آیین و اندیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 19:11